onsdag 8 oktober 2014

Min gröna hulkendrink

Jag har provat diverse frukter och grönsaker de senaste åren sedan jag fick min råsaftcentrifug, allt beroende på vad som funnits hemma. Och det ska gudarna veta att långt ifrån allt har blivit gott, men allt har slunkit ner efetrsom jag vet att det är bra för mig. Men den här kombinationen gör jag numer så fort jag får chansen, för den tycker jag är supergod och innehåller mycket av det som jag vet att min kropp allt som oftast behöver. Immunförsvaret gör riktiga glädjevolter!



Ingredienser: 2 glas

2 gröna äpplen ex. Granny Smith
1 ekologisk citron
Ingefära, ca en tumme
10 cm gurka
1 näve babyspenat
3 stjälkar persilja

Gör så här:

1. Skala citronen och ingefäran och kärna ur äpplena. Skär gurka, äpplen och citron i mindre bitar.

2. Mixa allt i en råsaftcentrifug.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar