onsdag 15 maj 2013

Vunnet fredagsmys!

Att vinna något måste vara bland de bästa känslor att befinna sig i! Jag vann för ett tag sedan veckans fredagsmys på Landeriet i Bokenäs genom att lämna mitt bästa trädgårdstips för helgen. Fredagsmyset innehöll en massa godsaker som olika ostar, chark, röd pesto, korvar och ljumma baguetter, som de numer har att erbjuda i deras delikatessdisk. Till min glädje såg jag dessutom att mycket var ekologiskt stämplat och hoppas även att de under sommaren kommer att erbjuda frukt och grönt till försäljning. Eftersom jag inte tillhör genren med ödmjuka vinnare så kan jag ju inte låta bli att stoltsera med min pokal och länkar även vidare till deras sida http://landeriet.se/dagens-tradgardstips/. Har du inte redan varit där så kan jag rekommendera ett besök! Det är riktigt mysigt att vandra runt i denna engelskinspirerande oas av växthus, café och plantor.


En välsmakande italiensk tapasbuffé blev det att njuta av under kvällen. Att goda vänner och hundar dessutom kom och mumsade med oss gjorde kvällen till en höjdare! Tack Landeriet för det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar